Hur lämnar ni tillbaka tvätten?
Vi lämnar tillbaka din tvätt i din tvättpåse, vikt och redo att användas. Påsen ställer vi utanför din dörr och ringer på! Om portkod behövs så se till att vi har den. Om porttelefon finns, se till att du svarar!
Vi lämnar tillbaka din tvätt i din tvättpåse, vikt och redo att användas. Påsen ställer vi utanför din dörr och ringer på! Om portkod behövs så se till att vi har den. Om porttelefon finns, se till att du svarar!
Innan eller i samband med din första bokning skickar vi ut tvättpåsen du packar dina kläder i. Den ställer du sedan utanför din dörr så hämtar vi den där! Om portkod behövs så se till att vi har den. Om porttelefon finns, se till att du svarar!
Vi använder oss utav Comfort Professional Sensitive vid val av sköljmedel utan parfym. För de kunder som väljer sköljmedel med parfym används Comfort Professional Blå. Säkerhetsdatablad för samtliga kemikalier som används i tvätteriet finns tillgängligt vid förfrågan.
Nej, av den simpla anledningen att mängden tvätt då kan bli ohanterbar.
Nej, vi har valt att anpassa oss efter kundernas vardag och därför bokar ni vecka för vecka. Önskar du som vår kund istället fasta datum och tider så är du välkommen att kontakta oss.
Bokning av tvättid sker efter att du loggat in. Tryck på knappen ”Boka Tid” som finns på startsidan. Välj önskat datum från kalendern och boka den tid som passar för ditt område.
I samtliga medlemskap ingår fri utkörning och leverans. Vid större kvantiteter kan vi skräddarsy ett medlemskap åt er.
Nej, samtliga medlemskap är utan bindningstid. Du kan närsomhelst avsluta ditt abonnemang hos oss.
Ja, försäkringen gäller för all hantering från vår sida. Se våra avtalsvillkor för mer information.
Vi erbjuder våra tvättjänster till invånarna i Göteborg, Kungsbacka, Landvetter, Mölnlycke och Kungälv.