FAQs

Hur lämnar ni tillbaka tvätten?

Vi lämnar tillbaka din tvätt i din tvättpåse, vikt och redo att användas. Påsen ställer vi utanför din dörr och ringer på! Om portkod behövs så se till att vi har den. Om porttelefon finns, se till att du svarar!

Hur hämtar ni tvätten?

Innan eller i samband med din första bokning skickar vi ut tvättpåsen du packar dina kläder i. Den ställer du sedan utanför din dörr så hämtar vi den där! Om portkod behövs så se till att vi har den. Om porttelefon finns, se till att du svarar!

Vilket sköljmedel använder ni?

Vi använder oss utav Comfort Professional Sensitive vid val av sköljmedel utan parfym. För de kunder som väljer sköljmedel med parfym används Comfort Professional Blå. Säkerhetsdatablad för samtliga kemikalier som används i tvätteriet finns tillgängligt vid förfrågan.

Får man behålla sitt oförbrukade tvättsaldo?

Nej, av den simpla anledningen att mängden tvätt då kan bli ohanterbar.

Kan jag boka flera tvättider samtidigt?

Nej, vi har valt att anpassa oss efter kundernas vardag och därför bokar ni vecka för vecka. Önskar du som vår kund istället fasta datum och tider så är du välkommen att kontakta oss.

Hur bokar jag en tvättid?

Bokning av tvättid sker efter att du loggat in. Tryck på knappen ”Boka Tid” som finns på startsidan. Välj önskat datum från kalendern och boka den tid som passar för ditt område.

Kostar upphämtning och leverans av tvätt extra?

I samtliga medlemskap ingår fri utkörning och leverans. Vid större kvantiteter kan vi skräddarsy ett medlemskap åt er.

Har ni någon bindningstid för era tjänster?

Nej, samtliga medlemskap är utan bindningstid. Du kan närsomhelst avsluta ditt abonnemang hos oss.

Ingår försäkring för mina kläder när ni tvättar dem?

Ja, försäkringen gäller för all hantering från vår sida. Se våra avtalsvillkor för mer information.

Till vilka städer levererar ni?

Vi erbjuder våra tvättjänster till invånarna i Göteborg, Kungsbacka, Landvetter, Mölnlycke och Kungälv.